יום חמישי, 20 במרץ 2014

בניית אתרים לעסקים

חשיבותו של בניית אתר לעסק

בניית אתר לעסק חשובה על מנת ליצור לעסק תדמית חיובית יותר, על מנת לייצג את העסק באינטרנט אל מול כל החברות המתחרות שלו ולהציג את העסק שלכם כעסק האיכותי, אמין והמשתלם ביותר.

טיפים על בניית אתרים לעסקים


בנית אתר אינטרנט לעסק חייב שיהיה מרשים וייצוגי וזאת בכדי שלקוחות וספקים אשר נכנסים לאתר יכולים לקבל רושם חיובי על העסק על פי האתר וכך בעצם יהיו מרוצים לעשות עמו עסקים.
לידיעתכם, אתר פשוט ולא מרשים שנבנה על יד גורמים לא מקצועיים מספיק יכול לגרום אפילו לנזק תדמיתי לעסק שלכם, דבר שכדאי להימנע ממנו במיוחד שנזק כזה עולה לנו בכסף.
אנחנו רוצים שאתר אינטרנט יהיה איכותי, ולכן רצוי שיציג עיצוב מרהיב כלשהו - תמונות מתחלפות בעמוד הראשי, תפריט מרשים, סרטוני תדמית וכולה.
כאשר אתם מזמינים שירות של בניית אתרים לעסקים בקשו לראות אילו אתרים הקימה החברה ממנה אתם מזמינים את השירות, איזה אתר הם מתחייבים לבנות לכם, ואילו אתרים יש לעסקים המתחרים שלכם.

בניית אתר מכירות 

אחת האפשריות שיש לנו בתחום בניית אתרים לעסקים היא בניית אתר מכירות היינו אתר אינטרנט שבאמצעותו ניתן ללקוחות לרכוש מוצרים או שירותים של העסק או החברה דרך האינטרנט ללא צורך בהגעה לבית העסק.
בשנים האחרונות חלה תפנית משמעותית בשוק הקניות באינטרנט ויותר לקוחות מעדיפים לרכוש מוצרים באינטרנט מאשר לעבור בין החנויות השונות.
היתרונות בחנות באינטרנט מצד הלקוח הם שהלקוח יכול בקלות רבה לבדוק את מחיר המוצר ברשתות המתחרות, המבחר שלו הוא גדול יותר והכי חשוב, הלקוח לא צריך לזוז מהספה והפריט מגיע הישר אליו.
החיסרון המשמעותי שבגללו יש חשש לרכוש מוצרים דרך האינטרנט הוא עקב פחד מגניבת פרטי האשראי או אי קבלת המוצר. ולכן בשנים האחרונות דאגו לעבוד קשה על פטנטים על מנת לשנות זאת.
אחד מפטנטים אלו לקניה בטוחה הוא הPAYPAL כמו שכולנו מכירים מקנייה באיי בי.
בנוסף ישנם קיים ביטוח של רוב חברות האשרי למוצרים שלא הגיעו וכדומה.
כל זאת ועוד פטנטים רבים שניתן לדבר עליהם שעות נועדו על מנת לשמור על קניה בטוחה ככל שניתן באינטרנט, ולכן אנו עדים בשנים האחרונות לעליה באחוזים רבים של רכישות באמצעות האינטרנט. וכיום לקוחות רבים רוכשים מוצרים דרך האינטרנט ולא כדאי לעסק שלכם להפסיד אותם.


קידום אתר אינטרנט 

לאחר שהשתמשנו בשירות של בניית אתרים לעסקים נוכל להשתמש בשירות של קידום אתרים.
קידום אתרים משמע לגרום לעסק שלכם להופיע בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש אחר ביטוים הקשורים לעסק שלכם.
המונח קידום אתרים מתפצל לשני אפשריות לשיווק בהם תוכלו להשתמש :
1. קידום ממומן - מודעות פרסומיות של גוגל.
2. קידום אורגני - הופעה באופן טבעי בתוצאות הראשונות של מנועי החיפוש השונים באינטרנט.

לסיכום נאמר שהאינטרנט הנו כלי משמעותי שבאמצעותו תוכלו לשווק את העסק שלכם, ליצור לו תדמית טובה יותר, לצבור לקוחות רבים ואפילו להרוויח כסף ממשי מהפעלה של אתר מכירות. 

תגובה 1:

  1. תודה רבה! ממליצה על בניית אתרים לעסקים בחברה הזאת:
    https://web.2all.co.il/

    השבמחק